09 February 2011

alamak-alamak-alamak!! by Salam feat Altimet.


HEY GUYS.. WANNA introduce you with this songs.. actually this is my kind type of music, catchy, reggae, and easy listening. have fun.click video to play. Founded Here. Please sing along with lyrics below. You might want to download this mp3. please be note that i did not own the link. Please download Here.


Alamak alamak alamak
Ala alamak
Alamak alamak alamak
Ala alamak
Alamak aku terjatuh dalam perigi
Tiada siapa tahu
Ketakutan ku bersendirian
Check kaki tangan kiri kanan
Semuanya okay tapi
Cuma tak pasti samada kepala okay
Ternampak dua tiga buku di sini

Warnanya berbeza isinya sama
Tajuknya lain cintanya sama
Oh kenapa tak kita bersama
Alamak alamak alamak
Ala alamak
Alamak alamak alamak
Ala alamak
Aku belek buku dari dekat
Aku nampak sama
Kamu jenguk buku dari jauh
Kamu nampak beza
Kamu tengok cetek
Kamu nampak hanya nama
Kerana si ular sudah bikin kamu leka
Kita sudah lupa hanya satu pereka
Kita sudah lupa boleh makan satu meja
Hingga kisah benar kita gelar cereka
Kita lupa kita
Hanya ingat kami dan mereka
Dan bagaimana boleh melarat begini
Ku kata
Alamak
Kau kurang memahami
Jadi kita semua sebut sekali lagi
Aku belek buku dari dekat
Aku nampak sama
Kamu jenguk buku dari jauh
Kamu nampak beza
Kamu tengok cetek
Kamu nampak hanya nama
Kerana si ular sudah bikin kamu leka
Kita sudah lupa hanya satu pereka
Kita sudah lupa boleh makan satu meja
Hingga kisah benar kita gelar cereka
Kita lupa kita
Hanya ingat kami dan mereka
Alamak alamak alamak
Ala alamak (lebih banyak yang sama)
Alamak alamak alamak
Ala alamak (daripada yang berbeza)
Alamak aku terjaga dalam perigi
Ingin ku ceritakan apa ku mimpi tadi
Kelam kabut capai tali terus daki pergi lari
Apabila ku tiba
Ku ceritakan kepada semua
Mereka tak percaya
Dianggap aku berjenaka
Mentang-mentang ku tak berkasut
Hanya disarungkan selipar
Selipar
Oh kenapa tak
Tak kita
Alamak alamak alamak
Ala alamak (lebih banyak yang sama)
Alamak alamak alamak
Ala alamak (daripada yang berbeza)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...